NieuwsReisweek naar Rotterdam

Reisweek naar Rotterdam

Leerlingen van het vmbo gingen vorige week op reisweek naar Rotterdam. Ook over deze reisweek is een stukje geschreven.

Op maandag 30 mei vertrokken we rond half elf met 53 leerlingen richting Rotterdam. Aangekomen in Rotterdam konden we nog niet gelijk inchecken bij het Stayokay hostel, dus gingen we naar de Markthal en de Koopgoot. ’s Avonds stond een citygame op het programma om de stad op een speelse manier te verkennen.

Op dinsdag hebben we een rondvaart gemaakt in de haven, een wandeling over de Erasmusbrug langs Hotel New York en een bezoek gebracht aan de Euromast. Na nog wat te hebben gewinkeld was het na het diner tijd voor bowlen. Woensdag stond een bezoek aan het Museum Rotterdam ’40 – ’45 NU en Diergaarde Blijdorp op het programma. ’s Avonds gingen we gezellig naar de bioscoop. Op de laatste dag gingen we nog naar Futureland, het informatiecentrum van de Rotterdamse haven. Dat was een leuke en leerzame afsluiting van een gevarieerde reisweek.

Wij hebben ervan genoten!

Mevrouw Posthouwer, meneer Van der Sluijs, meneer Leurink, meneer Almekinders en mevrouw Prins